För att du finns

När allting känns hopplöst
När det känns som jag inte längre orkar
Finner jag tröst i din närvaro
När jag är ledsen
Säger din blick allt jag behöver veta
När jag gråter mig till sömns
Känns det bättre att vara med dig
När mitt hjärta är halvt
Ger du mig bara ännu mer
När jag lever i min egen värld
Drar du upp mig från den
När ilskan växer som en osynlig mur
River du den sakta men säkert
När jag tar på mig masken
Sliter du av den
När jag vill ta livet av mig
Gör du det värt att leva


© Linn -11



Kommentarer
Postat av: Magnus

Tjusigt ;)

2012-02-07 @ 19:36:47
Postat av: katarina

Läst flera av dina texter o vill bara säga att jag tycker att du skriver vackert

2013-06-26 @ 16:19:10
Postat av: Linn

tack så mycket Katarina :)

2013-08-23 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0